mandag 6. september 2010

Nei, har du sett!!!

Ja nå begynner virkelig ting å gå seg til. I forrige uke fikk vi endelig tak i litt tørr ved, så nå har vi fyr i peisen hver kveld.


Og så har jeg vakset klær! Er faktisk litt stolt over akkurat det, for det har jeg aldri gjort før, og resultatet ble skikkelig bra:) Eneste er at jeg er ganske sår på fingrene etter å ha gnikket sokkene litt vel hardt, kanskje...





















Og når vasken var ferdig, så var det bare å henge den ut i sola....for vi har fått SOL!!! I dag er tredje dagen på rad med sol fra skyfri himmel og god temperatur! Nå begynner det å ligne på Afrika:)

5 kommentarer:

  1. Så man "vakser" altså klær i Afrika...? Jaja, jeg lærer visst noe nytt hver dag ;)

    SvarSlett
  2. Du kler vaskebalja, Einar. Haha. Ingen hushjelp i sikte? Hva skjer med skolen - har dere begynt med noe?

    SvarSlett
  3. Vaske eller vakse, det er vel det samme?:)Og nei, vi har ikke tilgang på hushjelp. Kunne sikkert ha betalt noen for å gjøre det, men det funker faktisk å gjøre det selv. Har begynt undervisningen nå ja, og er meldt opp i fire fag: To i "Development studies", ett i "Qur´an studies", og ett i systematikk på bachelornivå.
    I dag har vi også første korøvelse med skolekoret, og jeg er mildt sagt spent!!:)

    SvarSlett
  4. Høres jo bra ut. Bachelor-nivå? Er det bra da?

    SvarSlett
  5. hehe, nei, det er ikke bra...

    SvarSlett