søndag 3. oktober 2010

:)

På grunn av ustabil og til tider dårlig internettilgang, så har det blitt lite oppdatering her, men nå kommer det litt...
Forrige helg, ikke den som nettopp har vært, men den før, var Anna i Tanzania sammen med en venninne, så jeg måtte underholde meg selv i noen dager. Tida gikk veldig fort, men jeg merket at jeg er glad jeg ikke er her alene. Men fredag ble jeg invitert på kvelds hos noen på skolen, lørdag ble brukt til klesvask, husvask, skolearbeid og en treningsøkt (!), og søndag ble i sin helhet brukt på ”Concourse of Elegance” (det betyr noe sånn som en stor sammenkomst av eleganse).

Derfor kommer det nå noen bilder, da den nevnte hendelsen innebar klassiske gamle motorsykler og biler, hvilket ikke kan beskrives med ord…
Jeg var der sammen med to av de jeg har fått best kontakt med her nede, Ruth og Daniel, svært flotte mennesker!
Så, kos dere, det gjorde hvertfall jeg;)











1 kommentar:

  1. Hei Einar! Jeg fant bloggen din, og nå har jeg smilt meg gjennom innblikk i din kenyanske hverdag! Herlig. Nyt hver dag. Jeg gleder meg til å lese mer.
    Aina Marie :)

    SvarSlett